Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miejski w Jędrzejowie

Ikona statystyk

2004-11-17
Ikona statystyk

Wydział Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej

Naczelnik Wydziału: mgr inż. Krzysztof Wójcik                               
- stanowisko ds. zamówień publicznych – jeden etat,
-
stanowiska ds. inwestycji – dwa etaty,
- stanowisko
ds. budownictwa drogowego i utrzymania dróg – dwa etaty,
- stanowisko
ds. integracji z Unią Europejską  – jeden etat.                                                                                                                                          - stanowisko ds. komunalnych - jeden etat


Do zakresu działania Wydziału Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej                                                                                         należy w szczególności:

W zakresie inwestycji:
 

1)       przygotowanie inwestycji pod względem formalno – prawnym,

2)       zlecenie wykonania podkładu geodezyjnego (w przypadku większych inwestycji przeprowadzenie przetargu na wykonanie podkładów geodezyjnych),

3)       wystąpienie i uzyskanie warunków technicznych (branżowych) dotyczących możliwości wykonania inwestycji np. Zakład Wodociągów, Zakład Energetyczny, Telekomunikacja itp.

4)       przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu następnie przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na wykonanie projektu budowlanego.

5)       po otrzymaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na wykonanie projektu budowlanego,

6)       po wykonaniu projektu budowlanego wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę,

7)       ogłoszenie przetargu .W zależności od kosztów inwestycji określonych w opracowanym kosztorysie inwestorskim wybranie jednego z trybów przetargowych,

8)       przygotowanie ogłoszenia o przetargu w prasie lub przesłanie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych w Warszawie,

9)       opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

10)   wydawanie materiałów przetargowych oferentom udostępnianie dokumentacji, wyjaśnianie oferentom zaistniałych wątpliwości,

11)   przygotowanie zarządzenia o powołaniu komisji przetargowej,

12)   przeprowadzenie przetargu,

13)   analiza i ocena ofert pod względem formalno - prawnym z udziałem Radcy prawnego, sprawdzenie oferty pod względem zgodności spełnienia wymagań określonych w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia,

14)   wybór najkorzystniejszej oferty,

15)   spisanie protokołu z przeprowadzonego przetargu,

16)   powiadomienie wszystkich oferentów o wynikach przetargu,

17)   rozpatrzenie ewentualnych protestów,

18)   po upływie ustawowego terminu przygotowanie umowy z wybranym wykonawcą,

19)   przekazanie wykonawcy placu budowy wraz z:

a)       dokumentacją techniczną,

b)       dziennikiem budowy,

c)       pozwoleniem na budowę,

20)   zapewnienie nadzoru inwestorskiego na daną inwestycję (branżowo) i nadzoru    autorskiego,

21)   współpraca z wykonawcą i nadzorem nad prowadzoną inwestycją,

22)   kontrola realizacji inwestycji,

23)   rozliczenie inwestycji fakturami częściowymi,

24)   powołanie komisji do odbioru inwestycji,

25)   dokonanie odbioru inwestycji,

26)   całkowite rozliczenie inwestycji,

27)   wydział w ramach działania zapewni nadzór inwestorski w zakresie:

a)       inwestycji elektrycznych,

b)       inwestycji ogólnobudowlanych,

28)   pozyskiwanie dotacji na realizację inwestycji:

a)       przygotowanie i składanie wniosków,

b)       poszukiwanie źródeł uzyskania dotacji lub kredytów preferencyjnych,

c)       składanie informacji - rozliczeń z uzyskanych dotacji i kredytów,

29)   praca nad przygotowaniem wniosków inwestycyjnych do budżetu,

30)   sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie inwestycji i remontów,

31)   sporządzanie informacji burmistrzowi z realizacji inwestycji,

32)   prowadzenie remontów i inwestycji ujętych w budżecie,

33)   prowadzenie spraw telefonizacji,

34)   w zakresie dróg:

a)       prowadzenie inwestycji drogowych,

35)   w zakresie zamówień publicznych:

a)       prowadzenie procedur zamówień publicznych.

 

W zakresie Integracji z Unią Europejską:

1) Nawiązywanie i prowadzenie współpracy międzynarodowej

2) Organizowanie pracy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie gminy  z funduszy UE, funduszy rządowych krajów zachodnich i

    funduszy krajowych w tym:

a) podejmowanie wszelkich działąń zmierzających do pozyskiwania informacji o możliwiściach dofinansowania;

b) udział według potrzeb w szkoleniach i spotkaniach instruktażowych przygotowywujących do opracowywania w tym zakresie dokumentacji

c) przekazywanie dla potrzeb pracowników informacji które są im potrzebne do przygotowywania materiałów;

d) tworzenie wewnętrzej bazy o środkach finasowych z UE;

e) utrzymywanie stałego kontaktu z dysponentami środków;

f) meytoryczne opracowywanie lub współopracowywanie w zespole dokumentacji dotyczącej wniosków o dofinansowywanie zadań.

W zakresie gospodarki komunalnej:

  • Planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło i energię elektryczną na obszarze miasta i gminy,
  • Ochrona miejsc pamięci narodowej,
  • Planowanie, finansowanie i rozliczanie wydatków związanych z utrzymaniem cmentarzy (dotyczy: kwater i mogił wojennych),
  • Organizowanie cmentarzy komunalnych,

W zakresie dróg

  • Prowadzenie wszystkich spraw związanych z zagospodarowaniem pasów drogowych,
  • Planowanie i finansowanie remontów dróg gminnych, ulic i chodników,
  • Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta.

W zakresie oświetlenia ulic:

  • Planowanie środków finansowych na zakup energii elektrycznej, konserwacje, drobne remonty i inwestycje z zakresu oświetlenia ulicznego.

W zakresie gazownictwa:

  •  Obsługa Związku Międzygminnego Gazownictwa „ Nida ” w zakresie: finansowym i sprawozdawczym.

 

W zakresie wodociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: 

  •   Planowanie i finansowanie zadań z zakresu wodociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
  •  Planowanie inwestycji z zakresu wodociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

 

W zakresie utrzymania zieleni miejskiej:

  • planowanie i finansowanie przedsięwzięć związanych z zagospodarowaniem, utrzymaniem i oczyszczaniem terenów zieleni,
  • przeprowadzanie przeglądu drzewostanu i kwalifikowanie drzew do zabiegów pielęgnacyjnych.

 W zakresie oczyszczania miasta:

  • nadzór nad bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenie miasta
  • utrzymanie i konserwacja cieków wodnych
  • koordynacja akcji zimowej na terenie miasta i drogach gminnych.

W zakresie opieki nad zwierzętami:

  • Koordynacja  i finansowanie zadań związanych z ochroną nad zwierzętami.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miejski w Jędrzejowie
Informację wytworzył:
JM
Informację wprowadził:
Jacek Mróz
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2004-11-17
Data ostatniej zmiany:
2006-01-05
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:01:26, zmian dokonał(a): Barbara Gola

WCAG 2.0 (Level AA)