Uchwała Nr XXX/270/05
z dnia 24 lutego 2005 roku
w sprawie uchwalenia budżetu miasta i gminy na 2005 rok.
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 pkt.9 lit.d pkt.10 , art.61 ustawy z 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym / tekst jednolity Dz.U. Nr 142poz.1591z 2001 / w związku z art.124 ust.1 ,pkt.1,2,3,5,6,7,8,9,10 ust.2 okt.1,2 ust.3 art.128 ust.2 pkt.1 ,art.134 ust.3 ustawy o finansach publicznych z dnia 26 listopada 1998 roku / tekst jednolity Dz.U. Nr 15 poz.148 z 2003 roku/ Rada Miejska uchwala:
§ 1
Ustala się dochody budżetu miasta i gminy w wysokości 39.810.657
wg źródeł i działów klasyfikacji budżetowej / załącznik Nr 1/
§ 2
Ustala się wydatki budżetu miasta i gminy w wysokości 40.681.744
a/ wydatki bieżące 35.852.584
w tym:
- wynagrodzenia i pochodne 20.138.715
- dotacje 1.559.523
- wydatki na obsługę długu jednostki 980.000
b/ wydatki majątkowe 4.829.160
/ zgodnie z załącznikiem Nr 2 wydatki w podziale na działy i rozdziały
klasyfikacji budżetowej/
§ 3
1. Deficyt budżetu w wysokości 871.087 zł zostanie pokryty przychodami
pochodzącymi z:
a) kredytów 871.087
2. Relacja deficytu planowanego na rok budżetowy 2005 w stosunku do
planowanych dochodów budżetu kształtuje się na poziomie 2,19%
§ 4
1. Ustala się przychody budżetu w wysokości 5.232.673 zł
2. Ustala się rozchody budżetu w wysokości 4.361.586 zł
/ zgodnie z załącznikiem Nr 3/
§ 5
Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek w kwocie
5.232.673 zł i spłat kredytów i pożyczek w kwocie 4.361.586 zł w celu
realizacji planowanych kwot przychodów i rozchodów budżetu , o którym
mowa w § 4
§ 6
1.Ustala się plan przychodów zakładów budżetowych w łącznej w kwocie 4.248.610 zł w tym dotacje z budżetu 70.000 zl, wydatków zakładów budżetowych w kwocie 4.238.610 zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.
2. Ustala się plan przychodów gospodarstw pomocniczych w łącznej kwocie
7.649.336 w tym dotacje z budżetu w kwocie 600.000 zł wydatków
gospodarstw pomocniczych w kwocie 7.649.336 zgodnie z załącznikiem Nr 5
§ 7
Ustala się plan przychodów GWOŚ iGW w kwocie 100.000 zł oraz wydatków
W kwocie 148.630 zł / zgodnie z załącznikiem Nr 6?
§ 8
Ustala się zakres i kwoty dotacji przedmiotowych dla zakładów budżetowych
/ zgodnie z załącznikiem Nr 4,7/
§ 9
Ustala się zakres i kwoty dotacji przedmiotowej dla gospodarstw pomocniczych
/ zgodnie z załącznikiem Nr 5,7/
§ 10
§ 11
Ustala się limity wydatków inwestycyjnych na okres roku budżetowego zgodnie
z załącznikiem Nr 8
§ 12
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami:
dochody w kwocie 5.081.715 zł
wydatki w kwocie 5.081.715 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1,2
§ 13
Ustala się wydatki w kwocie 640.000 zł na zadania realizowane na podstawie porozumień miedzy jednostkami samorządu terytorialnego. ( załącznik Nr 2)
§ 14
Ustala się:
Rezerwę ogólna w kwocie 200.000zł
§ 15
Ustal się dochody w kwocie 4.000 zł i wydatki w kwocie 4.000 na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej /załącznik Nr 1,2/
§ 16
Upoważnia się Burmistrza do dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększenia wynagrodzeń.
§ 17
Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów
Alkoholowych na kwotę 370.000 zł i wydatki na realizacje zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
w kwocie 370.000 zł.
§ 18
Upoważnia się Burmistrza do lokowania wolnych środków budżetowych
na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
§ 19
Wykonywanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Jędrzejowa.
§ 20
Uchwał podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa
Świętokrzyskiego.
§ 21
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia
2005 roku.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Jędrzejowie
Elżbieta Wiśniewska